הגירה

6 באפריל 2008 at 1:50 pm

הגירה ,

הגירה זה דבר שעושים שעוברים ממקום למקום על מנת להתחיל חיים חדשים במקום אחר.
הגירה יכולה להיות מכמה סיבות : עבודה , התאהבות במקום כלשהו , אהבה לבן/ת זוג שגרים רחוק מאיתנו , או סתם רצון או חשק לנסות דברים חדשים בחיים.
היעד הכי מבוקש על ישראליים בעשרות השנים האחרונות היה ארה"ב , ארץ האפשרויות , ארץ שבה הכל אפשר לעשות , בשנה האחרונה אנחנו עדים לתפועה הפוכה בה עשרות או אפילו מאות של ישראליים חוזרים לישראל ( קמפיין של משרד החוץ שנותן הטבות לתושבים חוזרים ) אחרי שנים רבות בגולה.

אך עדיין, שוק ההגירה מאוד פופולרי בישראל וכל יום עשרות של ישראליים עוזבים את ישראל לטובת חיים במקום אחר: אנגליה , ארה"ב , קנדה(בעיקר יוצאי ברית המועצות ) ואוסטרליה , אלו המדינות הכי פופולריות בקרב הישראליים.
אנגליה , הייתה תמיד יעד פופולרי ולא היה בה אףפעם תקופה של שפל או שגשוג מבחינת הישראליים , היא תמיד יציבה ותמיד מבוקשת.
אחד שהכיר בריטית חמודה או אחת שהכירה בהודו בריטי שרמנטי ויפה תואר.. וכמובן שכולם רוצים לעבור לאנגליה , עכשיו כמובן שלא כל אחד יכול לעבור ככה סתם לאנגליה או לכל מדינה אחרת שהזכרתי מקודם, הדבר שבן אדם צריך על מנת לעבור למידנה אחרת זה אישור שהייה חוקי במדינה, זה יכול להיות דרכון אירופאי לאירופה , זה יכול להיות דרכון זר אחר, אבל לנו חסרי המזל שהורינו נולנדו בישראל או במצרים שלא התברכנו בדרכון אירופאי צריכים להגיש בקשה לקונסוליה הבריטית , אוסטרלית או קונסוליה אחרת שאנחנו רוצים להגר למדינה שהיא מיצגת.

תהליך קבלת ויזה ( או איך שאמורים לומד בעברית תקנית – אשרה ) הוא ארוך ומסורבל , שמרבית מאיתנו רואים בו דבר קשה ומעייף , ואכן הדבר.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין איזו ויזה מתאימה לנו ( לפעמים זה לא דבר קל כי יש מאות של ויזות וגם לויזת בן זוג יש 4 סוגים )  , אחרי שהבנו איזו ויזה מתאימה לנו ואנחנו בטוחים במאה אחוז שזאת הויזה בשבילנו , אנחנו צריכים לקרוא על הויזה ולהבין מה תהליך קבלת הויזה , אילו מסמכים צריך להגיש , איך הם בדיוק רוצים שנגיש אותם , מה האגרה שצריך לשלם לקונסוליה וכמובן מה אחוז ההצלחה של התהליך ומה אני עושה אם כס וחלילה אני מקבל סירוב לויזה .

אני אעזור לכם , קבלת סירוב לויזה , וזה לא משנה איזו ויזה משמע – חותמת שחורה – דבר שלא מאפשר כניסה למדינה עד שתבטלו את החותמת.

לא צריכים להיכנס לדכאון , יש גם דברים טובים בפוסט הזה , למזלכם ישנן חברות בישראל שיכולות לעזור לכם בכל התהליך , מפגישת יעוץ חינם ועד קבלת הויזה בדרכון שלכם , הדבר הלא טוב ששרות כזה עולה כסף והרבה כסף , מניסיון של מישהו שעשה את זה לבד ואז שילם כסף ליועץ הגירה , לפעמים שווה לשלם את ה 1000 , 2000 , 3000 שקלים אבל לדעת שאתה בידיים טובות , ורוב הסיכויים שתקבל את הויזה שלך. זול זה לפעמים יקר

Entry filed under: כללי.


פוסטים אחרונים

ארכיון